• Macropus Rufus
    #3
    pontosan ezektől. Amíg arra képtelenek a szakemberek(?), hogy egy telefont megvédjenek a támadóktól addig nem kellene engedni, hogy 40t teher 80km/h mászkáljon önállóan. (de akár csak egy 1.5t autó)
    (mondhatnék szgépet is... Amióta vannak azóta nem tudják megvédeni őket a támadóktól.)
    Példádnál maradva: a sofőr azért alszik el mert hülye és nem pihent eleget és nem azért aludt el mert feltörték az agyát 4736km távolságból és elaltatták. Nem ugyan az.
    Egy szgép vezette kocsik rendszerbe kötve gy.k. fegyverként használhatóak. Összehangolt támadást lehet velük kezdeni pl. a gyalogosok ellen. Vagy csak simán egy DDoS dámadás jellegű attak éri őket és leblokkol mondjuk Budapest összes robot autója ott ahol van. Jelen pillanatban is rengetek biztonsági rés van minden rendszerünkben. Garancia arra, hogy a kocsikéban nem lesz, nincs ( már most is törhetőek a vasak, csak mivel zárt rendszerűek (nincs külső adatkapcsolat) ezért nehezen törhetőek. De ahol van kifelé is kommunikáció pl. bluethoot a navihoz, ott már cumi van). Ezt már bebizonyították pl. a Toyota Lexus RX400h esetében amikor a Navi BT kapcsolatát használva törték a kocsi rendszerét. A vezérlésig nem jutottak el, de azért a féket szépen tudták használni, sőt: téves infókat is tudtak adni a kocsi vezérlésének, hogy ő maga álljon le.
    Igen, nem örülök annak, hogy egy ilyen megbízhatatlan biztonsággal felszerelt rendszer (értsd: számítógép) fogja vezetni a kocsikat.