• Kikikirly1991
    #6
    Persza hogy egy baromság a reklám.Én már jó ideje nem reklámok alapján hanem tesztek,felhasználói tapasztalatok után vásárolok.Ezeket összehasonlítom a reklámmal,csak jót nevetek rajtuk.Komolyra fordítva a szót:miért nem akarja USA európai unió bevezetni egy egységes minősítő rendszert,a hagyományos reklámot,marketinget pedig betiltani a csába?Hiszen reggel,délben és este a globális felmelegedés elleni harcról és a környezetvédelemről papolnak.Ha valamelyik politikus/Miniszterelnök felvetné tuti olyan hadjárat indulna ellene a sajtóban...Ezt úgy gondolom a bevándorlással kapcsolatban megtapasztalhattuk.Bevallom előtte én is totális baromságnak gondoltam hogy a világ sajtó 90% valakik,valami titkos csoport irányítja(Na jó ezt még most is baromságnak tartom),de az mindenesetre számomra is nyilvánvalóvá vált hogy a sajtó nagy része minden csak nem független,sajnos valamilyen módon valakik elég komolyan tudják befolyásolni.Én ezt a politika korrupció és a multi cégek lobby tevékenységének szövevényéhez társítom(hiszen az újságírókat és szerkesztőket is lehet korrumpálni),titkos háttérhatalom számomra továbbra is butaság.És ezek a szituációk tökéletesen szemlélteti hogy milyen korrupt,a valóságtól elrugaszkodott gazdasági és politika rendszerben élünk,ahol minden kifejezhető pénzben még az élet is,és az azt fenntartó természet.
    Utoljára szerkesztette: Kikikirly1991, 2015.10.06. 12:56:13