A repüléssel pedig az a gond, hogy a legtöbb utas fel sem szállna egyelőre olyan gépre, ahol tudja, hogy nincs pilóta, de már egy ideje simán kivitelezhető lenne.
Az autó rendszerét feltörték mobillal, de hogy? Előtte az autót magát is ki kellett nyitni és a fw-be belepiszkálni...
Én ezerszer szívesebben bízom a gyalogosok és a saját életem is egy olyan rendszerre mely:
- nem álmos
- nem menstruál
- nem haragszik éppen a világra
- nem hiszi azt, hogy éppen az F1-ben csapat a 15 éves roncsával
- etc.
A dashcam pontosan azt bizonyítja, hogy az emberi figyelmetlenség, agresszió, a KRESZ szabályok magasról leszarása miatt az ember a leggyengébb láncszem az autós közlekedésben.
"Azokban az országokban"? Miről beszélsz? Tele van a net az USA-ból származó videókkal is, és tudtommal a dashcam fronton népszerű oroszokra sem jellemző, hogy "nincs effektív civilizáció meg rendőrség".
Rengeteget vezetek. Nagyjából 20 éve van jogsim, az 1m levezetett km megvan. Sajnos. 1 hónapja rendeltem egy dashcam-et, de előbb kellett volna...
Ezen a héten a következőket rögzítettem:
- gyorshajtás miatt árokba boruló áruszállító
- piroson átmenő gyalogos
- a volánnál elalvó/telefonáló(?) idióta, aki az utolsó pillanatban kapta félre a kormányt, mert előtte már rég állóra fékeztek
- és az utolsó az velem történt. Egy merci a semmi közepén index nélkül 100-ról szinte vészfékezve húzódott ki, mert hívása volt.
A dashcam-et pedig azért kellett megvennem, mert idén volt egy balesetem, ahol a STOP táblánál nem adták meg az elsőbbséget, de az elkerülő manővert már nem tudtam befejezni időben és mind a ketten az árokban kötöttünk ki. Végül engem hoztak ki hibásnak, mert egyrészt az igazam nem tudtam bizonyítani (ha akkor lett volna kamera nincs gond), másrészt szerintük nem kikerüléssel kellett volna próbálkoznom, hanem vészfékezéssel. (Igen, sokkal faszább lett volna belerongyolni a hátuljába. -.-) Utoljára szerkesztette: Tinman, 2015.09.26. 19:03:49