• Tinman #31
    Pl. az Apple márkát 48 millió helyen láttam eddig és amikor ott volt a kezemben az ára -telefon vásárlás előtt- mit vettem? Nem Apple-t, hanem olyat, ami hardverben jóval erősebb volt azonos áron (Sony-t). Hány Sony és hány Apple reklámot láthattam? Sokkal több almás reklámot ez 100%, pedig cirka 15 éve nem nézek tv-t.
    Miért nem Apple? Amikor már az utolsó cigónak és vagy bláza ribinek is az van hitelből, akkor az nekem már régen ciki... ehhez a klubhoz én inkább nem tartoznék, így a halálba is reklámozhatják. No thx.

    Sajtot, csokit is úgy veszek, hogy megnézem mi van benne... ha alig van benne természetes anyag, instant ban. Azt hiszem kimerítem a tudatos vásárló fogalmát, így a reklámokkal esetben semmit nem érnek. Nagyon sajnálom, ha a többi embertársam előbb vásárol aztán gondolkodik... nem ártana ezen változtatniuk.

    A jó reklám pedig soha nem tolakodó és nem megy az agyadra. Így ha a kóstolós csak erőszakos, tolakodó, azzal pont az ellenkezőjét éri el. Egyszer megkérdezi, ha kap egy nem köszit, nem erőlteti. Ilyen is van, meg olyan is, akit megérsz levakarni magadról...