Angelus1991ster#3
Ahogy a linkelt videó is mutatja, hogy bármelyik proliból lehet sztár a saját környezetében. Csak semmilyenkednie kell, szelfizni egész nap. Ebédjét fogyasztja,de előtte lefotózza. Babákról (és más cukiság faktorral megáldott négylábút) és oszt meg lájkkunyerálós videókat és képeket. Erre a legalja szintre alacsonyodott le a kommunikáció.
Régen még egy játékot rendesen megmutatták. Ennek a műfajnak a legjobb hazai képviselője FreddyD. Rossz Pc Játékok Sorozatot azóta sem múlta felül senki. Aki még a fapados paint-es módszerrel is minőségi műsort állított össze.
Engem dűhít az, hogy semmiféle önvizsgálat nélkül fossák a szemetet az internet világába. Narrálásra alkalmatlanok, intro-n kívűl mást nem csinált, de a DONATE koldulás gombot, azt kirakja ( mer nagyon megérdemli ). Igaz , hogy az internet nem televízió. De az nem azt jelenti, hogy fost kell gyártani. Ha fos akkor jegelje a winchesteren.
Kíváncsi lennék, ha a youtube bevezetné a konkrét/tényleges néző számot, akkor mennyi nézője lenne ezeknek a senkiknek. Konkrét nézőszám alatt azt értem, hogy az adott néző a videó 10%-nál többett nézett meg. Nem csak kattintgatott bele párat , vagy csak félrekattintva belelépett oszt jóvan.