#7
"Az pedig inkabb egy ORIASI POZITIVUM, hogy mikozben az atlag autos, egy 1 km hosszu, 1000 tonnas vonatot, ami egy vulkankitores hangerejevel kozelit, SEM vesz eszre, es siman kihajt ele..."
Nemmondod! XD
Igazából ez nem a leggyakoribb baleseti szitu, ha jól tudom. Sokkal inkább gyorshajtás, elsőbbség meg nem adása, kanyaradási, sávváltási balfaxságok, na ezekben tényleg jobb lehet a robikocsi, mint Marinéni, aki hétvégenként veszi elő a kis szuzukit, és pl szembe hajt a Tecsó parkolóban (is) a forgalommal, meg ilyenek.
Amúgy a jelenlegi autonóm rendszereknek még télleg problémát okoznak az olyan dolgok, mint az időjárás, az indiai szervezettségű forgalom, meg a magyar minőségű út. Így sem olcsó és egyszerű a rendszer, mire ezeket is megoldják, valszeg majd KITT elbújhat a picsába.
De minekután tapasztalatom szerint sok autósnak kihívást jelent egy sima 3 sávos autópálya, akár jó időben is, így végül is nem ellenzem ezt a dolgot. :)