Divinity: Original Sin 2
-
#219 Mert Tactician szinten nem lehet...
Amin az első részt végigtoltam különösebb erőlködés nélkül.
És itt is a harc fő problémája a LVL differencia. Szart sem ér kb. a több stat. Legyél kb. egy szintű vagy eggyel nagyobb és kb. tök azonos stattal is leversz mindenkit. Tök mindegy, hogy akkor most +/- 1-2 skill pont és más hova megy. 5-10% sebzés változás. A lényeg a LVL. Ja, meg hogy te kezdjél...
Botrányos design. Nincsen erre más szó. És szégyen, hogy ez senkinek nem tűnik fel. Alibi az egész szinte. Így vittem le 10-szintről a pyrot 3-ra és tanultam meg n+1 varázslatot úgy, hogy 3 felett alig van valami.
4 emberből van amikor kell egy adott perk. Kiválasztok egyet az alapján, hogy jónak érzem. Már, ahol hagyja... Mert van ahol nem. Tök mindegy kivel mozogsz és szólítod meg, a másik karakterrel beszél. Mert csak.
Az esszencia az, hogy akkor reloadoljak minden párbeszédet, ha éppen nem sikerült a párosítás? Ez ám az RPG...
Mert nem mindenkinek lehet magas a meggyőzés pl...
Rykernél két karakteremmel is megpróbáltam. Tök ugyanazon párbeszéd opciókat dobta fel.
Az első részben nem voltak ilyen gyökérségek.
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.05. 00:25:37