Fallout Shelter
  • Kotomicuki
    #224
    Hát, a pénzbehajtásos része pont MMO-s!
    Valóban egyensúlyozni kell, de nagyon is számít, hogy mit is dobnak az első ládikák: ahol leginkább bajban vagyok, ott se legendás személyt, se "kék" fegyvert nem dobott, csak ruhát és terveket, meg főleg kacatot -> így azért eléggé meredek, mert még a bázist sem lehet tisztességesen bevédeni, ezért azt teljesen végiggyalogolják a haramiák.
    Sz'al, ilyen kezdés után kit küldjek ki a vadonba, amikor stimpaks sincs, meg esélye se, hogy bármi értelmeset találjon...?!

    Hamar elfogy az a kevés, kis szintű és -követelményű bevetés, ezért 3 embert kell(ene) a "jobbakra" kiküldeni, ha már van miből válogatni - a zöld nagydarabokat, amik még időnként erősítést is hívnak maguknak, nagyon nem mindegy, hogy hány és mekkora sebzésű fegyverrel kezelik meg. Ha meg a felénél abbahagyom a küldetéseket, mert elfogyott a stimpaks/radaway, mer' annyira gyér a legjobbakból összeszedett csapatom is, akkor meg csak az idő fogy leginkább, mer' így lópikulát nem gyűjtenek.

    Ami idáig, úgy-ahogy bevált az a 35 főnél való megtorpanás és edzésbe állás, amivel az első szintűeket 10 kitartásig képzem, a többit meg 6-8-ig, mindenből. Itt még ritka/nincs földikutya, így túl szokták élni azt az 1-2 hetet, ami az edzésükhöz kell.
    Utána a 45-ös limit a kék fegyvergyártásért, amikkel és a közben szinteket lépett "10 END"-esekkel már lehet szó az életben maradásról...
    Most itt tartok és reménykedek, hogy nem túl sűrűn jönnek majd a keményebb "balesetek".

    Ahol dobott jó embert és hozzá fegyvert is, ott nincs ekkora gebasz és néha jut "idő" kiküldeni is a csapatot a beszerző körutakra. Ekkor az a nagy gond, hogy a kezelőszemélyzeteknek a kellő helyen 8-10-re húzzam a spacial-jukat, hogy 3-4 fővel is jól termeljen a szoba - és azért meg is tudják magukat védeni, amíg az erősítés beérkezik. Ha ez megvan akkor megint van többletember, akikkel lehet menni felderíteni.
    Nálam 3 erőmű és 1-1 élelem- és vízgyártó kell a 35-45 létszámhoz, természetesen mind 3 széles és 3. szintű -> 2(-3)-1-1 arány lesz a járható út, ami zabálja az emberanyagot...

    A rádióhoz meg nagyon belevaló, 40-es limit után fejleszthető legénység kell, hogy jobb lakók jöjjenek kívülről, mint amit elő lehet "állítani" bent. Azonkívül a kedvnek is jót tesz a természetes úton való létszámnövelés, aminek a termelésben is tetten érhető a hozadéka.
    Ha nincs magas PE és LUCK-os egyeded (8+ruha), akkor nagyon gyér a fel- és behozatal a vadonba való kiruccanásokból és az egy 10-esért elhajítandó cuccok özöne sem hoz igazán helyre anyagilag - meg a majd, hihetetlen mennyiségű lomból és időtlen időkig gyártandó cuccok tervrajzai sem tesznek ilyenkor boldoggá. Akkor már inkább a küldetések és a Titokzatos Idegenre való vadászat, aminek a katasztrófák bevállalása a velejárója a jobban bejövős út a kreditszerzéshez és a jobb tárgyak begyűjtéséhez. Viszont, ha sok a katasztrófa, akkor nem jut (elegendő) egészségügyi felszerelés a kommandónak és ilyenkor szünetel a küldetésre járás.