• NEXUS6
    #30
    Valójában nem az a kérdés, hogy humán vs. mikrobi!?
    Hanem egy rendezett, de extra költséggel járó közúti viszonyok megteremtése vs a jelenlegi káosz.

    Ahhoz, hogy mikrobi minden köülmények között helytálljon egy csomó dolgot rendbe kell tenni: normális felfestés, táblák, a belekódoltan halálos kereszteződések felszámolása, pl körforgalmasítása, aztán útburkolat javítása (mikrobi jelenleg nem kezeli, szal futómű Mo-n 1 éven belül aus) stb. Alsó hangon 100 milliárdokról beszélünk az egész országra vetítve, különben mikrobi bénázni fog.

    Ezért viszont cserébe azt kapjuk, hogy a robotember egyrészt mindíg maximálisan szbályos, másrészt minddíg maximálisan alkalmas is a vezetésre.

    Csak ugye , ha ezt a 3 fő tényezőt megcsinálnánk az embereknél (1. utak, utcák rendberakása, 2. vezetési morál, és 3. vezetési képesség/alkalmasság megfelelő szintentartása), akkor kb ua statisztikát érnénk el.

    De amíg ezt a rahedli pénzt nem szerezzük meg a közúti közlekedés javítására addig is az ember vezetési képességeit is lehet növelni az augmented driving koncepción keresztül. És a hagyományos autóipari cégek is inkább ezt próbálják megvalósítani és nem az egyből full capacity szelfdrájver autót.