Sandbox akció-RPG
  • Darun
    #128
    Én is csak a kampány miatt toltam. Az ismételhető küldik nagyon repetitivek és unalmasak. Nekem az volt vele a problémám, hogy a tavaly nyári frissités egy elég nagy update volt, gondolom sokan panaszkodtak hogy túl könnyű, ezért nehezitettek rajta, másrészt amiket addig összeszedtem ritka cuccokat hirtelen olyan gagyik lettek, hogy simán lecserélhettem őket ződekre, mert még az is jobbak voltak mint a rare meg uniq cuccok. Szóval a játék duplán szopatott meg. Ráadásul a kampányban is elértem egy olyan részhez, ahol időre kellett megcsinálni a pályát, asszem 3 boss-t kellett megölni, de kb egyre volt időm. A napi küldik teljesithetetlenül nehezek voltak, ráadásul nem engedte őket lecserélni se. Ráadásul ha jól emlékszem a skillekhez, mindenféle értékekhez nem volt semmi tutorial vagy leirás, ellenben volt belőlük kismillió és nem is éppen egyszerűen átlátható módon volt megoldva. Az egyik (asszem assassin karimmal) nem tudtam tovább menni, mert egytűnt az egyik küldihez szükséges helyszin is. Tök jó, hogy figyeltek arra, hogy a padló minőségének megfelelően kopogó/cuppogó hangot adjon ki a játék (egyébként ez sem működött mindenhol) de ez sztem olyan apróság, amivel ráértek volna akkor, ha normálisan megy már a játék.