• VolJin
    #17
    "Én inkább katonai gépeknél látom ennek jelentőségét, ahol jó pár g-t belehúznak a pilcsik a sárkányba. Polgári gépek viszonylag túlmérezettek, a kérdés jogos volt, minimális az olyan ismert hiba amit a rendeltetésszerű használat során bekövetkező anyagfáradás, törés okozott volna."

    A barátom sógora kompozit technikus vagy valami ilyesmi a Boingnél. Nem kapcsolhatja ki a telefonját. Ha hajnali háromkor csörög, akkor irány a reptér, elrepülnek oda, ahol az adott repülőgép aktuálisan tartózkodik, egy szállítógéppel meg megy az adott elem, és a reptéren cserélik a szerkezeti elemet. Nagyjából ezt jegyeztem meg tetemes mennyiségű sör elfogyasztása közben, de ennek is egy évtizede. Nekem ebből az jött le, hogy rendszeresen ellenőrzik a szárnyakat, roppant komolyan veszik, és ezért nincsenek ilyen balesetek.