• matatom
    #16
    Már megint hülyeségeket feltételezel, és olyan szavakat adsz a szerzök és az én számba, amiket egyikünk sem állított.
    A zöld emberkéket pedig szatirikus megjegyzésnek szántam gondolat ébesztés gyanánt. (Apropó: "poemizálás"??? )

    "Átesésről, a zuhanó gép mióta veszít a sebeségéből ? Megszünik a tömegvonzás?"
    Én és a tanulmányt készítök sem állítottak ilyent. Amit személyesen én hoztam fel példaként, azaz az áteséshez kis felhajtóerö, és kis szinte mindig a megszokottnál jóval alacsonyabb repülés sebesség kell. Szóval átesés elött és az azt követöen rövid ideig lehetett alacsony a sebesség föként, ha a magasság is minimális volt elötte.

    "Ráadásul utoljára nagy magaságon repült a gép, ott is jelentkezett be.Tehát már eleve kamu az egész történet az alacsony magasságról. De tudom neked a 10 600 méter is kis magasság."
    Ki beszél arról hogy a zuhanás 10600 m-en kezdödött? Ha abból indulsz ki, hogy mi az utolsó bejelentkezési magasság, akkor még mindig 10600 m-en kellene keresni, mert ott lebegne, nem? Ne légy már ilyan naív! Lehet, hogy lapos szögü kényszerleszállásra készülödtek a vízen (mint anno a Hudson folyón is sikerrel), és ekkor, mindössze pár 10 vagy 100 m-en történt egy sokkal rosszabb dolog, mondjuk egy átesés egy utolsó pillanatban történt visszakozás utáni hirtelen felrántás miatt. De felejtsük el az átesést, ez csak az én példám volt szemléltetés gyanánt. Ne vitatkozz vele, ha a tanulmányt kritizálod, mert ezt ök nem említik. Az iromány nemaz elözményeket kutatja, hanem arra keres és talál egy lehetséges magyarázatot, hogy miért nem találta sokáig semmit.

    "Mellesleg még közel 50 tonna rakodó tömeget is szállított. Ilyen magasságból zuhanó gép simán eléri a hangsebességet, lényegtelen, hogy 40 fokos szögben csapódik be vagy függőlegesen."
    Lehet, nem számolom ki (se megfelelö adatom se kedvem), de erröl itt senki sem beszélt. Olyan hülyeségeket, hogy nagy magasságról, direkt módn zuhant meredeken a vízbe eddig csak te fantáziáltál.

    "Ugyanúgy rengeteg roncs keletkezett volna. A szárnyai a belépő éleken akkora becsapodásnál azonnal szétszakadtak volna, de az orrész is úgy gyűrödött volna a géptest közepéig, mintha betonra zuhantak volna."
    Nos ha olvastad volna a tanulmányt, akkor tudnád, hogy a feltételezett sebesség és anyag/szerkezeti rugalmasság mellett nem így van. Ez csak a te áltad felvázolt senki álltal sem feltételezett eszement szcenáró szerint lenne így. És akkor még egyszer, hátha most megjegyzed: nem állítják hogy nem törhetett szét!

    A további vitát folytathatjuk, ha érdemben vitatod a tanulmány állitásait, miután bele is olvastál. A senki más által nem emlegetett, csak töled származó buta feltételezésekkel nem vitatkozom. Küzdj meg magad a saját démonaiddal.

    Tessék a tanulmány még egyszer, ha netán meggondolnád magad, és mégis komolyan állnál a témához: https://drive.google.com/file/d/0B_GNq3fZ9-vdSkFlVVFleFFuXzA/view?pli=1



    Utoljára szerkesztette: matatom, 2015.08.12. 13:54:45