
-
SaGa Jr #338 A felvételnek van egy hatótávolsága, ami 2 mező. Ha a fekvő embert felvenni szándékozó nem áll benn az evac zónában, de ezen hatótávolságon belül van a felszedendő delikvens, akkor annak mennie kéne.
Miután leírtad a szituációt, nem sokra rá futottam bele hasonló szituációba (sérült kimentése ahol én jelölöm ki a kimeneteli helyet) így kipróbáltam én is a dolgot. Nálam ment a felvétel közvetlenül az evac zónában is (direkt rádobtam az eszméletlen ipsére a zónát, bementem hozzá a zónába és megjelent a zöld skyranger mellett a felvételi ikon is), illetve közvetlenül a zónán kívülről az egyik oldalról egy emberem még elérte és ugyanúgy felvette. Ha netán még megvan a mentés esetleg próbáld meg a dolgot hátha így működni fog. Amit még el tudok képzelni, hogy esetleg túl sok ikon volt a mentést kivitelezni vágyó egyénnél és már nem fért ki a listára a két újabb.
Lehet nálad volt valami gubanc vagy nálam nem működött rendesen a program és ezért sikerült. Nálam más játék helyzetben van rendszeresen probléma.SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Esetemben a megtámadott resistance településekről emberek mentése szokott bebugzani, ha egy körben kettőnél több embert mentenék ki (pedig muszáj lenne, mert félelmetes iramban gyilkolják le őket az ellenséges idegenek meg katonák, ráadásul a kezdő ponthoz közel mindig ott van 4 akikből kettő gyakorlatilag halott ha nem mentem ki őket azonnal) akkor a harmadiknál gyakorta lefagy és kilép a program vagy elindul kifelé a delikvens de nem akar visszaváltani róla a program azt így beragad én meg tölthetem vissza a csak ezen feladatok elején használt quicksave-et. ez úgy kb 75%-ban szokott így lenni. Időnként azért próbálkozok ennek ellenére több mentésével is és megesik, hogy megy a dolog de ez ritka. :(
Az észlelésről azt is tudni kell, hogy hallanak is ám az ellenfelek azt is nézi a program de azt nem tudja kijelezni neked meddig hallanak el (100 egység, de ez nem ennyi mezőt jelent, a fene tudja mezőben mennyi, de a látótávjuk készültségi szinttől függően 144-192 egység között változik, tehát a legkeményebb esetet alapul véve annál ötször nagyobb távolságról van szó). Ez különösen igaz épületek mellett megálló, határesetnek látszó helyzetekben. Ezért kerülöm amennyire csak lehet az ilyen rizikós pontokat. Ha nem tudod eldönteni a lebukik/nem bukik szituációt, forgasd meg a kamerát hogy onnan láthassad a terepet. Ez tud időnként segíteni és elkerülni a biztos lebukást.
Az már csak hab a tortán, hogy időnként nagyon hülyén mozgatja a srácokat a program, főleg épületek közelében. Katonáimnak sikerült már kitörni úgy ablakot, hogy csak előtte ment el az emberem (egyszer a specialista drone-ja volt az ablak törő, de más esetben nem volt ilyen függelék szóval nem tudtam rájönni mitől tört be néma csendben az a fránya üveg, mert a szokásos betörő ablak hang az elmaradt). Sőt manuálisan nyitott ajtó (odaáll mellé egy katona vagy vele szembe azt rábök az ajtóra ami kinyílik és nem buknak le a bakák) melletti ablakot is tört már be a program mikor átment az akkor már nyitott ajtón a katonám. Ezek hibák egyértelműen.
Amúgy messziről próbáltál odajutni a kiszemelt helyre? Mert messziről indítva el a katonádat szintén könnyen előfordul, hogy kimarad egy négyzet a jelölésből vagy simán megfordul az ellenfél katonája mikor közelébe ér a bakád és az elfordulás miatt már észreveszi. Elég nyomorék egy dolog, de szerintem ez engine hiba.
molnibalage83:
A sztori más, a játék is elég sok dologban más mint korábban volt. Nem olyan rétestészta mértékűen nyújthatóak a harcok, mert bizony a feladatok többsége körlimites, tehát nincs idő apránként előre haladva, folyamatos overwatch-ban egymást fedezgetve nyomulni a célig. Az idő elég a feladatok végrehajtására, mindössze nem szabad nagyon elbambulni. A stratégiai részben több a változás mint a harcban és a fejlesztések meg döntések összetettebbek meg jobban kihatnak a helyzetekre mint az előző részben.
Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2016.02.09. 19:05:29