lammaer#10966
Persze nem reális, bár kutyából is van olyan amit avaló életben is seggberúgsz (vagy ha ránézel elszalad) míg van olyan ami letépi a karod.
De ha bele gondolsz embereknél is van ilyen - van akit az első szél elfuj és röhögve "felrúghatnád" ha akarod, mig ha jön egy ketrecharos annak a nézésétől is össze fogsz esni.
Szóval "fajon" belül is bőven van szintkülönbség az egyedek közt.
Nyilván nem volt annyi ötletük/idejük hogy olyan sokféle ellenfelet kitaláljanak/lemodellezzenek, igy a párféle ellensége statjait tupírozták meg.
Az biztos hogy nekem is jobban bejön az hogy a pályán lévő ellenségek nehézsége tőle független, nem velem fejlődik a világ. Mert utóbbi esetben kb nincs értelme a szintlépésnek, mert sose érzi az ember azt hogy halad előre.