• Ender Wiggin #6
    Ja, hát mert a cikk írója szeint minden ovál ugyaolyan, még nem jelenti azt, hogy így is van. Meg elfejeltette, hogy van két kanyargós pálya is az évadban. Való igaz, hogy az Eutechnyx egy rakás szart csinált, de az idei az utolsó az ő motorjukkal, jövőre teljesen új játék jön. Minden hibája ellenére azért el lehet játszani vele, sajnos más NASCAR játék nincs, csak a régiek. Online szót sem érdemel, abban az iRace a király, és ott a NASCAR hivatalos játéka, a bajnok 10 ezer dollárt kap minden évben.
    Offline a legnagyobb baj az AI. Félrelöki az embert, a restart kriminális, a pit automatikus (csak a bemeneti sebesség miatt lehet fekete zászlót kapni, a szektorokban már nem). Az autók festése cseppet sem friss, és gyakorlatilag semmit sem lehet rajta változtatni - van egy használhatatlan editor a szponzor logók elhelyezésére aztán ennyi. De a többi autót pl. nem tudom változtatni, anno a Papyrus-félében ez volt az egyik varázs, hogy a valdi festéseket vagy sajátot simán lehetett importálni.
    Az irányítás nem rossz, és elég szimulátoros az állítgatás, ég és föld a köridő az alap setuphoz képest, ha az ember eltalálja. Sajnos az aszfalt hőmérséklete, a napszakváltozás nem befolyásolja direktben a guminyomást, mint a valódi autóknál, de ez már amúgy is túl sok lenne a jóból.

    UI: azért van ám Mo-n elég sok NASCAR-rajongó. És mindig az F1-gyel hasonlítják, hát az igazság az, hogy többen nézik a helyszínen a NASCAR-t, mint az F1-et. Más kérdés, hogy a tévében mindkét széria mélyrepülésben a nézettség tekintetében, köszönhetően a hasonlóan dilettáns vezetésnek, szabályhozatalnak már évek óta.