Segal#3
Szó sincs ilyesmiről a dolog lényege a kattintásszámnövelés mert az drágábban eladható reklámfelületet eredményez.
Arról van tehát szó hogy ha írnak pl egy új processzor technikai újításairól akkor arra érkezik teszem azt 1000 olvasás (ezáltal kattintás is) de ha írnak valami néphülyításről pl egy új játék elérhető a faszbookon akkor arra érkezik 2000 kattintás is. Ezt még tovább lehet növelni valamilyen jelző használatával a cikkben pl " brutális fejlesztésen ment keresztül a faszbook" arra majd ráér akkor rájönni az olvasó hogy átverték ha már kattintott vagy a másik amikor semmitmondóra írjuk meg a címet. pl " Valami tőrténik a háttérbe a faszbookon"
Ha előre lelövik a poént hogy csak egy szaros játékról lesz szó akkor eleve lehet hogy nem is kattint az olvasó vagy rájön hogy már máshol olvasta a cikket és nem kattint.
Ha nem kattint az meg napi szinten többezer kattintás minusz lehet a reklámozóknak meg pont az a lényeg hogy ott hírdessenek ahol sokan látják. Ha sokan olvassák a cikket akkor meg sokan látják a reklámot is és mégtöbb pénzt lehet kérni a médiafelületekért.