• NEXUS6
    #55
    Őööö....
    Na most ez egy meglehetősen naiv véleménycsokor volt, szerintem amolyan Blikkújság sstílusban. Sajnos egyiknek sincs sok köze a valósághoz.

    Ajánlom nézd meg hogy mik az utaskilóméterre vetített baleseti statisztikák a különböző közlekedési ágakban. Valszeg meg fogsz lepődi! Bár már kivonatos formában írtam az egyik hsz-emben, de mindegy.

    A légiközlekedés automatizáltságban, szabályozottságban, informatikai támogatottságban évtizedekkel előzi közúti közit. Ha valóban ott is ez a fejlődés útja, ami ismétlem nem biztos.

    Az automatizáltság bevezetéséről szóló véleményed nem teljen tiszta számomra. Addig renben van hogy gebasz esetén mi lesz a kocsival és mi lesz a repcsivel. De pont ezért van ott a légiközlekedés ahol, lásd előző bekezdést. Az autónál ha ua szempontok lennének akkor az ág is hasonlóan szabályozott és automatizált lenne és a gyártók nem azzal szórakoznának, hogy gyürődési zónákat építsenek a kocsikba.
    Csak jelzem, hogy egy pilcsinek azért több funkciója van annál hogy kötelező bűnbak legyen, meg a sztyuvit reszelje a wcben.