• NEXUS6
    #54
    Én nem szoktam minősíteni a másikat, addig amíg át nem megy a vita személyeskedésbe. De nem térek ki ez elől sem, annak ellenére hogy semmi értelmét nem látom. Nem igénylem, hogy rólam beszéljünk, és azt gondolom hogy másnak is ciki ha őt minősítik, ezért ezt most én sem teszem veled szemben.
    Nem gondolom, hogy megmondó ember lennék, de ha úgy érzed hogy provokatív a véleményem, és erősek az érveim, akkor gúglizz és ne személyeskedj!:)

    Neked is leírom, hogy az hogy mi lesz 2020-ban az csak vélemény lehet. De úgy tűnik felesleges.

    A közúti közlekedés pedig káosz és nem szépen szabályozott rendszer, mint a légiközi. Ellentmondásos, bele kódoltan veszélyes szabályok halmaza, aminek a megvalósítása is sokszor dilettáns, félreérthető halálos.

    A kérdés itt sem az valójában hogy van e joga Robinak arról dönteni, hogy anyugdíjas mama helyett, az ovis csoportot csapja el, hanem hogy miért ilyen egyáltalán a rendszer, hogy ezt megtehet.
    Ha a rendszert kiheréljük, javítjuk szabályozzuk akkor az önmagától is biztonságosabb lesz, függetlenül hogy ki vagy mi ül a volánnál. De ez a szabadság korlátozását jelenti.

    Ha a rendszert hagyjuk a jelenlegi szinten, akkor a biológiai gyilkosokat terminátorokkal váltjuk fel. És ennyi.

    Csak jelzem, hogy a moci még a kocsinál is nagyságrenddel veszélyesebb és ezzel egyenes arányban áll a motorosok szabálykövetési hajlama.

    A belvárosok légiközlekedése, meg a többszintes utak az 60-as évek sci-fije volt, jelenleg marhára nem ebbe az irányba halad a nagyvárosok fejlesztése.