• NEXUS6
    #27
    A jelenlegi statisztika szerint a legfőbb baleseti okok a gyorshajtás, elsőbbség meg nem adása, kanyarodási, sávváltási szabályok lexarása.

    Az az száguldozás, jobbkéz/balkéz összekeverése, index ki nem rakása, tükörbe nem nézés stb.. Nem az a kérdés valójában, hogy a kialakult baleseti helyzetet hogy oldja meg emberünk, pl egy 70+ os remegős kezű bácsika, egy 48 órája bóbiskoló török kamionsofőr, vagy egy 2000 km után Vettel-tudatú boyrészer, hanem, hogy volt egy fontos dolog, amit adott utolsó akciójánál emberünk nem hajtott végre. Az, hogy ebből aztán mit hoz ki, az minimálisan múlik azon, hogy gokart bajnok volt-e előtte, vagy nem, sokkal inkább csak a vakszerencsén.

    Robi baleseti statisztikája is ezt bizonyítja. Ő mindíg a maximális biztonságra ment és még sem tudta a baleseteket elkerülni. Az, hogy nem ő volt a hibás, meg nem volt személyi sérülés igazából szinte már már részletkérdés.
    A következtetés a lényeg: hiába ülsz robotkocsiba, az sem véd meg a balesetektől a jelenlegi rendszerben!!!