turidani#13
A vákuumkamrában való tesztelés önmagában még ugyanolyan félrevezető lehet, mint a vákuum nélküli tesztelés, mivel a kibocsátott elektromágneses tér által a vákuumkamra falában indukált áramok is okozhatnak tolóerőt.
Tehát az elektromágneses hajtómű működőképességéről szóló hír szerintem pusztán csak maszatolás.
Ha valóban be akarták volna bizonyítani a működőképességét, akkor az űrben próbálták volna ki, ahol még a mikroszkópikus gyorsítóerőket is minden zavaró hatástól mentesen és rendkívül pontosan tudták volna mérni.
A készülék méretéből és teljesítményigényéből kiindulva már régen felvihették volna az űrbe kipróbálni.
De nyilván pont azért nem az űrben tesztelték, mert akkor rögtön kiderülne, hogy kóklerség az egész.
Amúgy pedig a warp-buborék és az EM-hajtómű két egymástól független téma.
Sőt, éppenhogy eltérő hajtáskoncepcióhoz tartoznak.
Az EM-hajtóművet a Nap közelében tartják jó megoldásnak, ahol napelemes energiagyűjtéssel, kis teljesítménnyel de anyagfogyás nélkül lehet hosszú időn keresztül tolóerőt elérni.
A warp-buborékot viszont a nagy távolságú (tehát a Naptól és csillagoktól távoli) utazásokhoz tartják jónak, ahol nincs lehetőség a napelemes energiagyűjtésre, hanem saját, nagyteljesítményű energiaforrás szükséges. Utoljára szerkesztette: turidani, 2015.05.05. 10:06:56