#752
befolyásolják, erejét veszti a motor, sérül hűtőnél elmelegszik a víz, lekressel a motor azaz megdöglend, durrdefekt és mehetsz felnin ha már csak kevés van hátra a szakaszból, betörnek a lámpák és elmegy a világítás éjszakai szakaszon elég ütős úgy végigmenni.
Lehetne több ilyen is, mert ettől függetlenül évgig mentem olyan autóval amivel frontálisan elkaptam egy fát, de érezhetően ellanyhult a kormány, alig húzott a motor...de végül is ment még.
Sztem rendben van, elájulni csak a felnin menéstől 'ájultam' el az qva nagy :D
kétszer volt.
...és van amikor kiírja a progi hogy kész az autó, nem tudod teljesíteni a rally-t. Ez elég kemény. a setup rész absz. működik érezhetően, de azért az elmentett beállításod néha nem töltődik be, nem teljesen világos hogy miért, talán ha upgrade teljesült, vagy a tarmac-gravel...nem tudom, de ott még van egy kis zavar.
Belső nézet kemény, mert pókhálosodik a szélvédő, én megyek így is meg úgy is, ahol jobb a hang. ami tetszik belül ott az Alex által említett orrom a szélvédőn nézetet hazsnálom, ahol a külső hang tetszik ott kiülök a szélvédő elé, vezetés szempontjából azért a belső nézet nehezebb, mert ha törik a szélvédő az zavaró, de egyben sztem valamiért gyorsabb is belső nézetben...én legalábbis onnan vezetve szoktam jobb időket menni.
Arról nem beszélve, hogy elég nagy különbség van a díjjazásban, ha csak belső nézetből vezetsz akkor asszem 5%-l több díjjat kapsz, teljes kikapcsolás asszem +19%, vezetési segítségek off, belső nézet és nincs HUD, a jól emlékszem