• NEXUS6
    #5
    "A vezető az aktivált rendszer esetén csak 10 kilométer/órával tud az engedélyezett sebességnél gyorsabban haladni."
    És ha nem aktiválja?;)

    "Ha a sofőr tövig nyomja a gázpedált, akkor a rendszer átmenetileg kikapcsolódik. "
    Höhöhö, na a tipikus bolyrécer gyorshajtó eddig is így közlekedett, nem?
    XD

    "A megoldás 30 és 200 kilométer/óra közötti sebességtartományban működik. "
    Amcsiban melyik közúton lehet 200-zal menni?

    "A tesztcsapat a Twitteren jelentette be, hogy az első napon az autóval 3 személy 5 órás vezetéssel - összesen 3 pihenő beiktatása mellett - 380 mérföldet tett meg."
    Amúgy kíváncsi vagyok mit csináltak közben? Hiszen nem kellett beszélgetéssel ébren tartani a sofőrt szolidaritásból, meg jól felfogott életösztönből. Gondolom 5 perc után mindenki az oldalüvegen csigamód nedves nyomokat hagyva horpasztott.
    :D

    "A hivatalos honlapon közölték azt is, hogy a járművet 4 rövid hatótávolságú radarral, három kamerával, hat LIDAR-egységgel, helyzetmeghatározó rendszerrel, intelligens szoftveralgoritmusokkal és egy fejlett vezetőt segítő rendszerrel szerelték fel."
    Höhöhö, na mi az? Ez helyettesíti a K.V.-t meg az encsiüccsit a jövőben?
    Ha elektromos rencerről van szó, akkor 10 percenként alacsony erősséggel pár ezer volt a kormányba is megtenné nem?
    Amúgy ezek a fenti eszközök amit én nem vagyok hajlandó kifizetni (plusz a működtetését biztosító üzemanyag,) villanykocsi hatótávolságát meg gondolom harmadolja a jó magaviseletre való tekintettel.

    A göbzi balesetes cikkben volt, hogy a pilótákat még jó csomó ideig nem váltja ki teljesen mikrobi, a sokkal bonyisabb autóvezetést meg már holnap? Hogy van ez?
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2015.03.28. 09:27:04