NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
-
#9625 Fél órája röhögök :-DDD
Tényleg dugig tolta a From ezt is technikai hibákkal... az hagyj ám, hogy a dungeonokba egy csomószor megesik, hogy xy mob átesik pár csapástól (de nem hal meg) a falon/mennyezeten/alapzaton, de bazmeg, ez a Loran Darkbeast (asszem Depth 5) ez tökéletesen és vegytisztán megmutatja, hogy mennyire balfaszok programozták.
1. Ha lockolod, abba köszönet nem lesz a kamera miatt! A legalja, putri, 3DFX időszakot idéző, minden belelóg mindenbe látványokat kapod folyamatosan a pofádba és persze 44534534x ütsz mellé.
2. Ha nem lockolod akkor a boss az egyik sarkot fogja baszatni, te meg a másikat. Közötök nem lesz egymáshoz, mert mivel ugrál és gyors mozgású ezért Kos-hoz (Phase 2) hasonlóan itt is egészen elképesztő balfaszságokat látsz...
3. Az a vicc, hogy ez egy faék boss. Nem nehéz. A nehézsége viszont azonnal fellő a Holdig, a kamera miatt... u.e. volt Kos-nál is és akkor ott jóval könnyebb volt a helyzet, hiszen kisebb ellenfél volt.
4. Kitalálta a kretén From, hogy nem kell pajzs (van amúgy kettő is, de szarok), evadelj. Ez egy NIOH-ban tökéletesen működik is! Meg lehet nézni a csatornámon, rengetegszer lassítottam bele 1-1 mozdulatsorba és megcsodálni, hogy mennyire iszonyatosan frankón működik ott az evade! Pedig ott van block is!!! Milliószor esett meg ott, hogy a mp tört része alatt észleltem, hogy mi történik és reagáltam azonnal és azonnal reagált a karim!
A BB ilyet nem tud! Olyan félelmetes késés van a te IRL mozdulataid (gombnyomás + reakcióidő) és a karid mozgása között, hogy az leírhatatlan! Ennél a bossnál szembesültem ezzel leginkább: Tényleg nem túlzok, amikor 10 db. gomblenyomást eszközlök az evade gombon és bazmeg, ez még ott tart, hogy 2 mp-e elindítottam egy támadást! OMG! Clunky as fuck! De úgy clunky, hogy nincs súlya a rád aggatott tárgyaknak! Mert ezek a hülyék ezt is kivették ebből a nyomorult játékból! De miért????? Helyette mindenki egyformán clunky LOL!
Ez a játék egy igazi technófos! A DeS, DaS se volt éppen a toppon, de ott nem egy dolog benne volt és jól volt benne, amit ebből egyszerűen kivettek!
- blood vial nem töltődik fel a lámpáknál -> grind
- evade-re kiélezett harcrendszer miközben a karid clunky és ezen se gyűrűvel, se könnyebb armorral nem tudsz semmit segíteni
- clipping gondok
- fos kamera
- fos lock (nagyon rövid távon leveszi)
- a nagyobb ellenfeleknél teljesen elmebaj szintű kamerakezelés
- soha nincs benne olyan, hogy x helyről y-ra mennél 1 töltéssel, mert előbb mindig a nyomorult Hunter's Dream-be kell menned, mindezt úgy, hogy stock HDD-vel bődületesen szarok a load time-ok
- kikapcsolhatatlan CA
- frame pacing és LOW FRAME gondok! Igen, az első pár órában jó a frame, de később van nem egy hely ahol ránézésre 20 alá befigyel!
Ez egy kiba. jó játék lehetett volna, ha nem ilyen igénytelen türhő parasztok programozzák. De a legszörnyűbb az egészben nem ez! Hanem az, hogy a játékosok ez ellen NEM szólaltak fel! Benyelték, nem érdekli őket, hogy nem is kellene olyan sok és tök jó játékot kaptak volna... nem... benyelték. És ha szóba hozod te vagy a hülye.