• fapapi
    #1
    Keveslem ezt a büntetést, nagyobb pofont is kaphattak volna.
    Pont a tegnapi napon jelentettük be a fogyasztóvédelemnél ezt a csoda multit.

    Első hívás 57 perc nincs ügyintéző
    Második hívás 60perc ezután bontott a vonal.
    Harmadik hívás 49 perc ekkor felvette az ügyintéző, és mikor felháborodottan megkérdeztem, hogy két és fél órát várakoztattak, nem kellene közeledni az 5 perchez?

    A telefonos kishölgy azt mondta ez rájuk nem vonatkozik.
    Ezután mondtam, hogy akkor kérem ezt a hívást és az összes logot a mai várakozásaimról rárakták a telefont.
    Következő hívás 34 perc, ekkor már nem akartam ügyet intézni csak panaszt bejelenteni, és kikérni minden logot.
    A kishölgy aranyosan közölte, hogy csak az elő kikérés ingyenes :)
    Pont benne vagyok az elsőbe, így elmorzsoltam egy könnycseppet, hogy nem kell ezért is fizetnem ha bajom van :)
    30 nap múlva megjön az anyag ami megy a NFH-hoz, és a tegnapi napon elment a bejelentés is.

    Bejelentés menete:
    Írj egy levelet a [email protected] ra, írd le részletesen mi történt. Ekkor Ők megkezdik a vizsgálatot. Kérd ki a hanganyagokat, és a várakozási logot amelyet csatolj egy legközelebbi leveledbe.

    A Magyar Telekom várakoztatása kritikán aluli. Legyen 10-15 perc egy szavam sincs, de azért 3 óra az már sok, és nem ez volt az első eset. Utána pedig jön egy nagy tudású ügyintéző, hogy az 5 perc az csak hírközlő szervezetekre vonatkozik.
    Tegye meg mindenki a bejelentést, 3 perc megírni egy levelet, és talán a sok 100.000 Ft után változtatnak a magatartásukon.
    Természetesen a hűségidők lejártával, minden szerződésem bontva lesz (TV, internet, mobil), mert ha bemegyek a Magyar Telekom ügyfélszolgálatára ott is 40 perc mire sorra kerülök, és úgy beszélnek velem mint a kutyával ha valamilyen problémásabb ügyet akarok elintézni, és persze vezető az soha nincs az épületben.