• alma2
    #97
    Sok eve irom, hogy be kell hinteni a milestone studioja foldjet soval, nehogy ujra eletre kelljen barmilyen csiraja, de erezhetoen most fejldodott a legtobb szempontbol a a jatek.A sok megvakult ir jatekos is elindithatna, hogy lassa osszkepbe igy nez ki jol valami (nagyjabol) nem a fix 4 oldalu fai az irnek full statikus megvilagitasaval. Persze a hangok mondjuk gyalazat es meg jo par dolog, de mindegy is.

    Persze most azt nem szamolom, hogy valoban nem mukodik egyelore a kormany kalibralas. De ha bekalibralnad se lennel elorebb, mert olyan eros kozeprehuzas van beallitva benne, hogy majdnem egybol kukaztam. Aztan szepen kimentem a g27 controllersbe, kikapcsoltam, hogy a jatek ne nyulhasson hozza (kikapcsolva a kozeprehuzast), maris erezni, rejtettek el benne egy utrol, futomorol jovo ffb-t, bar nem az igazi, de az instant torlest elkerulte. Maga a palya kegyetlenul buntet, mindenhol felakad az auto a jegge fagyott hubuckakon, (igy nem csoda, hogy dobalja a kocsit) ugy, hogy meg a kerek sem er le, felul az alja. A palya nyomvonalban is, abban, hogy nincs buntetlen vagas egy centi se stb, koroket ver a wrc5-re, ami ehhez kepest tenyleg egy nfs, szigoruan az utat nezve. A szelvedo is kitorhet, igy legalabb lehet belulrol nyomni, nem zavar a szinvilagot megbolondito szelvedo (mint a legtobb mai jatekban)

    A vicc a 3GB-os kartyamon eloszor akadas nelkul vegig ment fullon,(3gb ut memoriat beallitva) a kovetkezo inditasnal mar nem, tipikusan el kezd szaggatni amikor elfogyott a vram. Aztan leveve egesz 2-ig, szinten szaggat, erdekes.
    Ha a nagy anyazas kozepette, kijavitjak ezeket a bugokat mire megjelenik, a tobbi palya is hozza ezt a szintet, a wrc5-hoz hasonlitva egyertelmuen ez lesz a nyero, koszonhetoen a palya szerkezetenek. Mashoz meg nem kell hasonlitgatni.
    Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.01.22. 19:41:49