• Ender Wiggin #10
    A magyar dugóként sok tényező tehető felelőssé. Egyrészt, hogy csak 2x2 sáv van, másrészt, hogy azt az idióták rosszul használják. Ha kivesszük a belseteket, ami mindenképpen torlódást okoz, akkor marad az emberi tényező (nem a navigáció). Hogy kamion előz kamiont 80-nal 5 percen át, hogy tötymödgű kapalos sofőrök 80-nal szarakodnak és ők is előzik 85-tel a kamiont, feltartva azokat, akik betartják a 130-at. Ezen már eleve ott is lehetne javítani, ha a kamerák nem csak a gyorshajtókra csapnának le, hanem azokra is, akik nem tartják be a minimum biztinságos sebességet. A poén az, hogy a 180-nal száguldozó nem azért töri össze magát és mást, mert túl gyors (lásd német autópályák, ahol nincs több baleset, mint Mo-n), hanem mert mindig akad egy balfasz tötymörgő, aki elékóvályog.

    Mo-n van elég alternatív útvonal, mindenhová legalább 10-féleképpen el lehet jutni pálya nélkül is. Próbáld meg ugyanezt Romániában, ahol van 4-5 normális aszfalttal ellátott E-kategóriás út (autópálya, meg zéró), és ezek hegyeket szelnek át, ahol a falvak is kényszerből az utat követik és 15-20 km-en át csak 50-nel mehetsz (a kaptató nélküli 1 sávos szerpentinről ne is beszéljünk, ami hemzseg a kamionoktól), és nincs hová letérni, mert vagy egyáltalán nincs út a hegy miatt, vagy ha van, akkor az nincs burkolva. 2015-ben. Ehhez képest Mo a civilizáció Mekkája.
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2015.02.26. 11:34:07