Crowfall MMO
  • Probatbicol
    #26
    Én kipróbáltam, pár órát egész kellemesen elszórakoztam vele.
    Ami tényleg nagyon gyenge benne szerintem az a karakteranimáció. Valahogy darabos az egész, egyszerűen nem jó érzés mozogni benne, ez szerintem 15 éve is gagyi lett volna. Gondolom emiatt van hogy a harc sem olyan fluid, az idegesített benne, hogy mintha az alap ütést bebufferelné, tehát ha folyamatosan nyomom az egérgombot, és ha valamelyik spell cooldownja lejár, akkor hiába engedem el és lőném a spellt, egy darabig még az alap támadást nyomja. És a spellek sem túl látványosak, szóval fél szemmel mindig az ikont kell lesnem, hogy sikerült-e ellőni.

    De hogy nem lenne benne egyediség azt azért nem mondanám. Érdekes ezeknek a haldokló világoknak a koncepciója, hogy minden szerver csak egy meghatározott ideig él, és ott egy kampányt kell végigtolni. Ebben van szerintem potenciál, csak sajnos ez pénz kérdése lesz hogy ki tudják-e használni.
    Végre nem csak az unalomig ismert fajok vannak benne. A harvesting+crafting rendszer még divatosnak is mondható, manapság szeretik a népek a favágást/kőtörést. Meg saját, területenként bővíthető világ housinggal.

    A harc egy idő után egész nehéz lesz (bár lehet hogy rossz classt választottam), először kiakadtam de aztán rájöttem hogy egész szórakoztató, kb. a sun elf falutól kezdve a velem egyszintű mobok megettek reggelire, ha nem pörögtem és tértem ki a varázslóval az ütések elől. Konkrétan a Hades jutott eszembe a sok dash-ről. Mondjuk ehhez hozzájárulnak a tényleg 100%-ig láthatatlan assassinok is.
    Itt van egy idegesítő dolog, elmenekülni sem nagyon lehet mert a világ végéig üldöznek. Ja és a respawn is baromi gyors.

    Az ilyen sarkos kijelentéseket nem tudom honnan veszik még az emberek hogy ez csak pvp játék, ezt majd a jövő eldönti hogy mit fejlesztenek jobban (már ha lesz egyáltalán jövője a játéknak). Mindenesetre a pvp/pve rész jól el van különítve, a kezdő világban pl. egyáltalán nincs is pvp.