• Zero001
    #3
    Nagy a tehetetlensége az ilyen nagy volumenű jelenségeknek. A reklámcégek megszokták, hogy bárhol bármit a pofánkba baszhatnak kéretlenül, aztán amikor véletlenül azzal szembesülnek, hogy kollektíve elküldjük őket a büdös picsába, akkor hisztiznek, és valakin le akarják verni a balhét.

    Én egyébként meg lassan ott tartok, hogy a reklámot mint olyat már egy figyelmeztető jelnek tartom, mert ugyan jó bornak is kell cégér, viszont arcba tolós tukmálás nem. Amit úgy kell lenyomni az emberek torkán, az valószínű igazából senkinek nem kell, plusz két tökugyanolyan termék közül amit reklámoznak, az szükségszerűen drágább.
    Tehát ha véletlenül meglátok egy reklámot, akkor vagy messziről elkerülöm a terméket, vagy ha esetleg érdekel, akkor is keresek egy más gyártótól ugyanolyat.

    Tudom, hogy köcsög egy dolog, de amikor telefonon hívnak fel tukmálni valamit, akkor addig húzom az agyukat, míg ŐK rakják le a telefont. El szoktam mesélni szerencsétlen droidnak, hogy azért nem kell a termék, mert ő tukmálja. Ha nem kell tukmálóembert fizetni, akkor nyilván olcsóbban megkapom. Néha hozzáteszem, hogy kereshetne normális munkát is.
    Ha meg hazudnak, az meg aztán végképp fasza szórakozás. Próbáltak valami fasz bambuszzoknit rámsózni olyan szöveggel, hogy az országban csak náluk kapható. Mondtam neki, hogy most így rögtön egy tucat helyet talált nekem a gúgli, ahonnan tudnék rendelni... Persze jött a terelés, hogy az nem olyan... Aztán megkérdeztem, hogy az amit mondott, hogy svájci a cég az a szokásos kvázi-offshore megoldás, hogy Svájc európai viszonylatban adóparadicsom, ellenben nem része az EUnak, tehát az EUs fogyasztóvédelmi előírásokat sem kell betartania?
    Na erre már nem kaptam választ...

    Tudom, hogy egy szemét paraszt vagyok, de aki kurvának áll, ne sírjon ha basszák, nálam ez jár a kéretlen hívásért.