• yamato41
    #11
    Ó, te óriási piaci zseni.
    Pontosan leírta, hogy miért lesz vége az almának. A termékei nem jobbak, csak drágábbak, mint a riválisoké. Csak azért drágábbak, mert brand, meg divat. A hájpnak mindig vége van, sőt, mindig a viszályára fordul, ami a vesztét okozza a hájpoltnak. Nokia. 3210-es, meg mit tudom én milyen számokkal volt tele a divatmajmok szája. Persze jóval drágábbak voltak, mint az azonos tudású más telefonok. Most hol a Nokia? De ott van a Sony is. Az is mindig brand által túlárazott felső középkategóriás cuccokat adott el rohadt drágán. Talán az Asus tudott kilépni ebből, mára már visszavettek az árakból, de annó ugyanolyan brandlufi volt.
    A csóróságról. Tavaly vettem egy Samsung Galaxy Note 10.1 2014 edition tabot. Kb. 160k volt. Ugyanolyan teljesítményű almás cucc 50k+ volt. Miért vettem volna meg? Mert dizájnosabb? Ez ízlés kérdése, nem is különösebben érdekel. Totál ökörség azért többet adni valamiért, mert dizájnosabb. Megjegyzem semmivel sem látom szebbnek az almást, mint a samut. Brand? Rohadtul nem érdekel. A divatmajmok brandeljenek, én meg megveszem a jobbat, olcsóbban. Mellesleg samu telefonnal és tévével otthoni hálózatban olyan dolgokat is meg tudok csinálni, amit almással nem (pl. tab képeit tévén nézni, médialejátszás más eszközön, gyors adatcsere stb.). A Nexus 10 és egy Asus volt versenyben, de a legjobb ár/érték győzött.
    Nem tudsz észérvet mondani, hogy a 20+%-kal túlárazott almát miért kellene megvenni, csak a divat.