• Molnibalage
    #18
    Nincs, értelmetlen. Az általag "kütyünek" titulált dolgok több embert mentenek meg, mint egy tank erősségű és fogyasztású "kocsi"... Sokkal célszerűbb a baleset elkerülésére törekedni, mint arra, hogy [/b]a bekövetkezte esetén[/b] adjanak biztonságot. Ezen felül elve marhaság, amit írsz.

    Ugyanis a szupererős autód addig nyújt csak védelmet ütközés esetén pl. amíg a szembejövő is nem hasonló... Akkor cseszheted, mert tank erősségű autót úgy sem fogsz kapni... Ezen felül belegondoltál abba, hogy a szupernehéz autódat eleve vicces lenne olyanra tevezni, hogy elég tapadófelülete legyen a legtöbb helyzetben? Maga a jármű tömege lenne az, ami a baleset forrását okozná sok esetben... Ezen felül a szalagkorlátok teherbírásával mi van? Gondolom nem 40 tonnás kamionokra méretezték, mert arra lehetetlen lenne. Viszotn, ha a te tank személyautót 2-szer nehezebb, akkor ez is kuka...

    Az jelenlegi passzív biztonság és életmentő rendszerek úgy vannak méretezve, hogy ha be fog következni valamiféle baleset, akkor a sofőr várható elleninzékedéseinek mértékvel számolva adott sembesség vagy ütközési feltételeket elvetnek. Azok ugyanis csak akkor következhetnek be, ha valaki szándékosan állat. Mindenre nem lehet felkészíteni semmit.