• NEXUS6
    #17
    Korrekt. (Főleg a házioltár! :)
    Szerencsére a kütyük mellett, már rengeteg biztonsági cucc is benne van a kocsikban, jórésze annak is elketronikus (ez nem baj, mert ugye azok átlagban megbízhatóbbak tudnak lenni).
    De amit már máskor is elmondtam, hogy amíg az euroNCAP legtöbb tesztjén a kocsi saját tömegével ütközik, addig teljesen más egy 900 kilós szuzukinak és egy 2 tonnás hobbitelekre járó fizikája, hiába kap mindkettő csillagos ötöst a színesújságban. Csak ugye azt meg elfelejtik megmondani az embernek, amikor kocsit vesz, hogy az ősi igazság mindíg érvényesül: a tömeg dönt! Mármint az életbenmaradásról.

    A SUV-osok ezt, ha máshogy nem ösztönösen nagyon jól tudják, ezért is mennek mint a meszes. És amíg a bíróság elött mindenki egyenlő addig az nem is zavarja őket, hogy a fizikában meg nem. Pedig ha létezik egy olyan fizikai törvény, amit nem 95-ben fogadott el a Parlament, hogy az impulzus bizony a tömeg szerint fog eloszlani, és nem a sebesség öl, hanem a gyorsulás, amiből sajna a kis szuzinak sokkal több fog jönni, igy aztán leszakad majd a nagypapi lépe, miközben hámvis barátunk kezében a vodkás encsiüccsi sem löttyen meg. És amíg nem asszerint osztják majd a büntitételt, hogy kinek milyen nehez verdája van és ezt ugyan miért nem vette kicsit sem figyelembe, amikor a másikat tolja le az útról, addig sajna az ember egyéb, nem jogi menekülő utakat keres. Pl, hogy ő is vesz egy SUV-ot.
    XD