• NEXUS6
    #16
    Szerintem a mostani downsizingos, turboskompresszoros háromhengeres szörnyűségek pár éven belül fontos alkatrész meghibásodása miatt tömegesen gazdasági totálkár éretek lesznek általánosan. Nem csak az űrtartalom downsizeingolt, hanem pl a vezérműlánc is. Életartam gari helyett, gyak 100 000 km-enként csere. Csak ez nem annyi, mint a vezérműszíj, hogy jobb kézügyességgel otthon a garázsban megcsinálod. Ha meg lekésed és megadjamagát akkor motorgenerál/új motor. Csak amíg egy használt 15 éves mocit megkapsz 100 000-ért, és még benne lehet másik 100 000 km, addig itt milliókról beszélünk.

    Szal lehet itt tomkrúzos külónvéleményes hang gesztus szagvezérelt sáv sebesség és jókedélyfenntartó elektronika a kocsiban, ha a szíve gyak piacoskifőzdés pörköltbe se való.