#9
Érdekes hogy csak az RPG-kről beszéltek.
De ha már így van én is hozzászólok.
Lehet sok RPG volt de mind csak elmegy szódával.
A divinity csak 90 fokig kameraforgatása, A Grimlock megfejthetetlen angol nyelvű fejtörői
vagy a várva várt Wasteland 2 amiben nem volt szerethető company és az elég lecsengő unity motorral készült. De mondhatnánk a Gothoc féle konzol portot is
mind olyan 79-80 körül teljesít de az ember nem ezt várná.
Azt várná hogy kijön egy Gothic vagy Morrowind vonalas játék 3D ben és tarol mély belső tartalommal. Ami nem fél végre megoldani a karakterek kamerakövetését.
2015 van és még mindig olyan gagyi az RPG megjelenítése mint 10 éve a fővonal.
Régen egy Wizardy8 ban 200-500 óra játékmenet volt ma ez 10.
És igaza van a hozzászólónak ál RPG-k vannak rpg elemekkel tűzdelt akciók meg 2d
Az 2d izometrikus ál 3d-vel se lenne baj ha nagyot szólna de abba se volt semmi jelentős. A shadowrun-osokbak most megrándult az ideg, de annak is csak a kiegje volt ütős de aki az eredetinél húzta a száját az már azt ne érte meg.
Inkább az a trendi most hogy kiegyensúlyozatlan és nagyon nehezek a játékok megoldhatatlan fejtörőkkel vagy bizonyos kasztokkal HARD nehézségű.
Amit aztán kis Magarországon 100-an se játszanak végig.
Persze magyarul már ki sem adnak semmit. Nézd meg a Lengyeleket vagy a Cseheket...