banner
  • Meggyes_Pite
    #231
    Az ubisoft fogyatékos!
    Küldtem 13-án egy hosszabb üzenetet a facebookra az ubisoft supportnak, hogy nem tudok belépni a uplaybe, mert a 2-lépéses aktiváló kódom nem működik! Másnap válaszolnak: "Mi a probléma?" A levelemben előtte éppen kifejtettem mindent! -.-" Oké még aznap válaszoltam ismét, aztán küldetek egy linket mailban, hogy arra kattintsak rá és kövessem az utasításokat! xD A levélben a link egy ERROR-os honlapra vezetett! Megírtam nekik. Aztán 15-én válaszoltak: "Mutass képet az erroros oldalról." Aznap küldtem 2 képet. Másnap 16-án: az ubi.com-os supportra vezettek át, mert nem tudtak segíteni! AZNAP írtam oda levelet. 20-ig semmi sem érkezett, aztán megkérdeztem hol a válasz? Még mindig semmi. A főoldalas ubi support egy db betűt sem írt. Majd 23-án írtak nekem! Zsír! Csak egy hetet kellett várnom a válaszra! Azt írták küldtek egy e-mailt. Egy ugyanolyan e-mailt, mint a fb supportos ubi. Azaz: ERROR PAGE! Error jött be ismét a követendő linkre... Másnap ismét megírtam a problémámat. 27-én oldották meg a gondot! Csak 13-tól 27-ig kellett várni! Ugye, milyen gyors a problémamegoldó képességük? Grat nekik, hogy ennyibe veszik a játékosokat. Így hát az FB-mon inaktiváltam az ubisoftos lájkot...