• Macropus Rufus
    #9
    igen azért kaptam, hogy elérhessenek munkaidőn belül. De nem azért, hogy a begyűrt nyomtató szalagot, éjjel szedjem ki nekik. Ez a teló arra van, ha komoly gond van, de sok usernek még az is gond, hogy toner-t cseréljen és utána ne kelljen szervizbe vinni az eszközt. A munkaköri leírásom nem tartalmazza, hogy a munkaidőn kívül dolgoznom kell. Nincs ügyelet az informatikai osztályon, tehát el lehet felejteni minket munkaidőn kívül. A rendszer meg amúgy is szól, ha gond van vele, hamarább mint ahogy a user kibökné, hogy gond van. Tovább megyek: mivel a cégünk elég nagy és több időzónában található kirendeltség, ezért van egy online elérhetőség, akik azért vannak fizetve, hogy 0-24-ben elérhetők legyenek. Azt azért nem hívják fel, mert képtelenek még magyarúu is elmondani, hogy mi a gond, pláne angolul/németül.