#19
Igen, pontosan erről van szó. Amíg a szárnyban működik a légcsavar, addig az nemigen ad szárnyként felhajtóerőt.
Azt viszont továbbra sem értem,h ogy miért mondod, hogy PS pályázat. Nem olvastad át a kiadott anyagot? Borzalmasan sok számítást csináltak, de csak azok végereményét mutatták be karakterisztika görbéken. Nem hasból rajzolták azokat.
Amivel bajom van, az egész koncepció. A billenőrotoros géphez képest a repteljesítmény egy kalap szar, viszont a repülésvezérlés és az egész konstrukció nyilvánvalóan egyszerűbb így, hiszenm a billenőrotor eszméletlen problémákat vet fel főleg asszimetrikus hajtómű műküdés esetén. Gőzöm sincs, hogy az OV-22 mit csinál egy működő hajtóművel, mert repülőként leszállni nem tud... Ez a valami elvileg akkor is képes leszállni, ha bármelyik hajtóműkészlet elszáll - ha jól látom.