TBS fantasy környezet
-
#3 Hősök:
kalandozhatunk, vagy városigazgat...önállóan nem mozog, csak sereggel.
Felszerelhetjük különböző fejlettségi szinten lévő tárgyakkal, egy és kétkezes fegyverek, sisak, páncél, csizma, csicsa gyűrűk/nyakláncok, ezek általában harci értékeket befolyásoló tárgyak, illetve léteznek a hős által igazgatott várost termelését befolyásoló tárgyak.
A hős fejlődése detto, egyén és város, illetve birodalomsegítő képességeket szerezhet, több fokozatban is akár.
A játékban létezik évszak, nyár és tél. Nyáron minden oké, télen viszont keménység van.
Itt pedig egy ostrom alatt lévő városom, nem nagy ügy...bár a csaták néha kemények még az alap lényekkel is...távolsági sebzéssel még nincs akkora gond, de közelharcban néha irgalmatlan nagy a visszacsapás.
csatakép, fenti sorrend alapján adja a lények akcióját, a csata elején van lehetőség elhelyezni a saját sereget, egy korlátozott területen belül, majd minden körben meg lehet határozni egységenként hogy mit csináljon, kit támadjon.
A csata ugyanazon a térképen játszódik mint a kalandtérképen, ahol erdő van az a csatában is érvényesül, domborzat szintén, van jelentősége. Csata végén visszakapjuk a 3d erdőt és az egyéb kalandtérképre jellemző cuccokat.:
kalandtérkép:
uez csatában:
Ami még fontos, minden önálló település adhat küldetést, cserébe aranyat, luxuscikket, jobb esetben a barátságukat, illetve fejlesztést(!) adnak. A romos templomok átkutatása, szintén eredményezhet egy nagy semmit, vagy pénzt, küldetést, és akár fejlesztést is.