TBS fantasy környezet
  • b-type
    #10
    pár okosság(?) még:
    1: Nem feltétlen kell hősöknek átadni a városok irányítását, bár kétségtelen nagy bónuszokat tudnak adni az általuk irányított városnak, de érdemes beállítani, és vissza-visszatérni hogy egy város mire fejlesszen, arra hogy a népesség növekedjen (kaja) arra hogy a fejlesztések nagyobb ütemben történhessenek, vagy arra hogy a kutatás dübörögjön....és persze ott a pénz lehetősége, hasonlóan mint a Civ játékokban.
    -
    2:A piac nagyon jó pénzszerzési lehetőség, de érdemes használni a seregben résztvevő egységek megalapozására is, mivel a játékban tudunk létrehozni egyedi, fegyverekkel, páncélokkal, kiegészítőkkel bíró lényeket, és ezeket elnevezni, óriási előny, ha ilyenekkel kalandozunk, és lépjük vele a szinteket, a saját káromon tanultam, hogy mekkora veszedelem tud lenni egy 4 fős magas szintű kóborló sereg.
    Itt egy példa egy alaplény lehetőségeire, nulla változtatással és annak a 4. szintre lépett változatával, vagy egy felhúzott, nevesített alaplény...és el lehet képzelni annak lvl4-s szintjén álló megfelelőjét:


    3: A csatákban lehetőség van helyet változtatni és támadni, ez a távolról sebző lények esetében egyértelmű miért előny, de a közelharci egységeknél is fontos, hisz akár több egységet is sebezhet, vagy bónuszokat adó terepről támadhat.
    jobb klikk hely kijelölése, majd jobb gomb tartva ráhúzzuk a kúrzort a támadni kívánt egységre:



    A képen az látszik ahogy az egységemmel elmozgok az erdős hexára, mert a -forest rage- miatt ott +50%-s sebzést kap, és majd onnan támadok a piros nyíl irányában a távolsági sebzésemmel.