Skyforge Sci-fi/Fantasy MMORPG
  • Shion
    #287
    A játék (mint a legtöbb mmo) alapvetően end-game-re van kihegyezve, annak eléréséig csak grind van, fejleszted a karaktereidet ezerrel. Jelenleg 230 környékén járnak a nagyok, ők Pantheon War-t és 10 fős raideket tolnak, ott van taktikai harc bőven. De odáig ugyebár el is kell jutni.

    1,5 hónap után messze nem unom még a játékot, igazából bőven tanulom még fázisban járok. 172-es szintig kipróbáltam és megszereztem a három alap class-on (cryomancer, paladin, lightbinder) kívül az Outlaw-t és a Grovewalker-t. Mindkettő nagyon jó szólózásra és már van elegendő Spark of Transformation-m újabb Class kiváltására. Szóval a hétvégém is izgalmasnak tűnik, mert kapásból nem tudom, melyik legyen az új class: Revenant, Gunnery, Alchemist. Revenant jó melee dps életerőszívással, Alchemist gyógyítással is rendelkező support, Gunnery pedig az egyik gyengém (neve alapján legalábbis az SWTOR kedvenc karakterére nosztalgiázom). A Class-okon felül ott van még a Cathedral, Temple of Seeds, Flavius's Laboratory, Bastion fejlesztések az újabb skill-ekért és passzív erősítésekért. Jövő héten jön az új klassz, újabb support karakter, holott még a régieket sem szereztem meg mindegyiket. A pályák ismétlődőek, persze ugyanazt kell csinálni, de melyik másik játékban nem? Napról napra erősödik a karakterem, így mindig jó érzés felfedezni, hogy mennyivel könnyebben megy már egy-egy rész. A küldetések miatt sose ugyanazt és sose pontosan ugyanúgy csinálom, finomodik a stílusom, erősödésem miatt már másképp is meg tudom oldani, stb.

    Egyszóval, ha melóból hazaesve hullafáradtan hazaér az ember, akkor könnyed szórakozásnak nagyon jó a játék. Előnye, hogy F2P, gyakorlatilag minden kifarmolható sok játékidővel fizetés nélkül. A fizetős rész kényelmi funkciókat és fejlődési gyorsítást ad (lásd WOT).