• PrasCo
    #10
    "A Microsoft célja ugyanolyan divatos, szerethető vállalattá válni, mint az Apple, és mindezt komfortos, jó minőségű, egyszerűen használható termékkekkel remélik elérni."

    Uraim, hadd próbálkozzak meg ezzel...

    "A Microsoft célja, hogy a márkaneve divatossá válása (lel) felhúzza az eszközeik "eszmei", aztán pénzbeli értékét, mindezt pedig primitív, ízléstelen, nem testreszabható konfekciótermékekkel remélik elérni, amelyeket egy cerkóf is képes kell, hogy legyen kezelni."
    Gyakorlatilag három egymást követő szó nincs a cikkben, amit képes vagyok az ön-tökönszúrás témakörén kívül értékelni. Márpedig, ha ez így lesz, akkor az asztali gépemen még kétezer-kib*szott-negyvenben is max. Win 7 lesz fent, hacsak az alkatrészcserékre addig az összes szoftveres támogatást ki nem nyírják, ahogy illik.