Sacred 3
-
#60 Teszt az iPon jóvoltából
Azért ez a hozzászólás üt!
"Én azért ott lettem volna a braingstormingokon, amikor a designerek megalkotják a koncepciót. Valahogy így képzelem el.
- Uraim, mik az ötletek?
- Szerintem ne zavarjuk össze a játékosokat mindenféle tárgyakkal, menjenek csak előre, nem kellenek lootok.
- Nagyszerű ötlet Hans, de alighanem sokan úgy érzik majd, hogy lustaságból hagytuk ki ezt az elemet. Valamivel kompenzálni kell a felhasználókat, nem?
- Főnök, a német humor világszerte híres, mi lenne, ha megcsillogtatnánk ezt a nemzeti kincset?
- Tud maga, ha akar, Hans! Egyéb javaslat?
- Szerintem gondolni kéne az epilepsziásokra is, főnök. Ne legyenek benne látványos támadások, meg effektek, így biztos nagyon sokan veszik meg majd a betegek közül a Sacred 3-at. Piaci rés, főnök.
- Ha én is közbeszólhatnék főnök úr, van egy uniós program, aminek keretében ha szociálisan érzékeny játékot adókedvezményt kapunk. Szerintem az irányítás nézzen úgy ki, hogy a billentyűzetet és az egeret is kelljen használni, de a karakter ne arra támadjon, ahova kattintunk, hanem ahova néz, és csak negyvenöt fokonként tudjuk forgatni. Így a játékosoknak módja nyílna arra, hogy átérezzék, milyen az, hogy ha valakinek nincs térkoordinációs érzéke.
- Joseph, maga is remek munkatárs. Igen, az amerikai kolléga, aki korábban az EA alkalmazottja volt?
- Az egyik kaszt lehetne letölthető, meg előrendelői tartalom. Ez a kaszt persze némileg erősebb lenne a többinél.
- Uraim, történelmet írunk! Egy lootok és effektek nélküli, társadalmi felelősséggel bíró program, amin kiváló német humoristák dolgoznak majd.
- Szerintem kérjünk el érte 50 eurót.
- Szerénység Hans, szerénység. 49.99, egy centtel sem több. Az idei bónuszából mindenki jachtot vesz, azt garantálom!"