• Amergin
    #2
    Mindenben sokkal jobb a digitális, papaírmentes iroda.....egy valamit kivéve: az információ hosszú távú megőrzését.
    Ha valamilyen dokumentumot meg kell őrizni pl. 10 évre, akkor a papír nem mellőzhető. Nekem pl. már nincsenek meg a 10 évvel ezelőtti céges e-mailjeim. Nem nagy gáz, de ha kellenének valamikor, akkor gondban lennék. A CD/DVD elromlik 10 év alatt, a pendrive elvész, a merevlemez megsérül, stb, stb... a papir meg elvan, a könyvtárakban pl. évszázadokig.
    Ha a bibliát nem írták volna le papiruszra, pergamenre, stb, csak pl. CD-re írták volna ki, akkor ma nem is tudnánk róla, hogy létezett egyáltalán, mert már rég elenyészett volna.
    Az informatika pedig oly mértékben fejlődik, hogy nincs olyan stabil hordozó eszköz a papíron kívül, amire ma nyugodt szívvel azt lehetne mondani, hogy archiváld csak nyugodtan erre vagy arra a hordozóra, mert 100%-ig biztos, hogy 50 év múlva fogod tudni olvasni.