• Vol Jin
    #16
    "Szerintem is dúrván fos a cikk. Kb azt a gondolatmenetet tükrözi ahogy manapság a nagyvállalatok fejlesztő meg marketing részlegei műxenek.
    Indítanak valami csapatépítő tré-ninggel a hétvégén. Aztán hétfőn brénsztorming, aminek eredményét,miután jól lexopták egymàs faszát a dinamikus közösséget alkotó, zéró szakmai multtal rendelkező fiatalok, odabaxák az egyiküknek, aki péntekig megcsinálja a ppt-t, amit a főnök elfogad, ha elég színes, sok benne az animáció és az előadó kellő határozottsággal válaszol olyan témákban feltett kérdésre, amiről halvány lila segédfogalma sincs. Köv hétfön megkaják a szakik akik először röhögnek, majd kúrva anyàzva mevpróbáljàk elkészíteni a terméket. Azt persze a költségvetés, a határidők, valamint a fizika jelenleg ismert korlátai miatt az eredeti formàban nem lehetséges. Aztán a nyomi ötletböl csinált mégnyomibb termék piacra kerül, ahol mindenfajta marketing fogásokkal hozzàk a kitűzött eladásokat az első időszakban, majd mivel az egész projekt pl. a piackutatás, reális erőforrás szükséglet értékelésének hiánya miatt légvàrakra épül magával rántja a céget. Amit egy nagyobb aztán felvásárol és továbbra is piacon tartja a terméket.
    KB
    xD"

    Ez bazmeg kurva találó volt. :-D