• Vol Jin
    #99
    Amikor nem a fékezés tölt vissza, hanem a motor, akkor arra benzint pazarol még akkor is, ha összeszarod magad. Az nem a fogyasztás csökkentése és a gazdaságosság példaképe lenne. Egy motorra kötött generátor akkut töltve terheli a motort, ez pedig üzemanyag-fogyasztás növekedést jelent. A normál gépkocsiknál ez szükségszerű az elektromos rendszer szükségleteinek biztosítására. Még a klíma bekapcsolása is 5-10% környéki fogyasztásnövekedést jelent.

    Ha bármiféle fizikai ismereted lenne ezzel tisztában lennél. Az nem úgy van, hogy a motor amúgy is jár, és tekeri a generátort ingyé. Azonos fordulatszámhoz több üzemanyagot kell elégetni benne, mert a generátor visszafogja a motort. Ez akkor is így van, ha idióta módjára nagyképüsködve osztod az észt, hogy a másik mihez nem ért egy budin ülve a tableteddel, nagy erőlködések közepette fektetve a kábelt.