• gforce9
    #88
    Az autók a napjuk nagy részében állnak egyhelyben, szóval az esetek többségében épp elégséges a sima háztartási töltés is. Lassú, de a legtöbb autónak épp elég, hiszen mennek 1 órát és állnak 23-at. A benzin és gázolaj se ingyen kerül a kútra, ahová amúgy ha nem esik útba, el kell autózni, otthon meg helyben ott lehet az áram vagy a munkahelyi parkolóban is. A fosszilist tárolni is veszélyesebb a bazinagy tartályokban. Ami jelenleg előnye, hogy az már ki van építve, míg a jelen elektromos hálózat nem bírja el, ha meglódulnak az elektromos autó eladások valamint a nagyobb igénybevételű autóknak nincs kiépített gyorstöltés állomás. Szóval ezen van mit fejleszteni. Ugyanúgy, ahogy a benzines autó korlátaihoz, előnyeihez és hátrányaihoz alkalmazkodni tudtak a vásárlók, ehhez is tudnának. Én nagyon örülnék, ha olcsón lehetne hozzájutni egyhez. Jobban kellene előre tervezni az útjaimat, ez igaz, de ez nekem okés egy csendes és városi üzemben dinamikus autóért cserébe.

    Jelenleg se a benzines, sem az elektromos autó nem olyan eszköz, amire nem kell figyelni. A benzines-dízel autók nyűgjeit már megszoktuk. A hajtásláncukban szereplő milliónyi hibalehetőséggel együtt élünk és tisztesen fizetünk a szerelőknek, akár az időszakos karbantartásért (vezérműszíj, olajcsere, stb.) akár a meghibásodásokért. Az elektromos hajtás a jellegéből fakadóan egyszerűbb. Bár nyilván annak is lesznek hibái és gyerekbetegségei, de a felépítése miatt kevesebb.