• NEXUS6
    #44
    A generáció végén fájdalmasan butuló AI-ra ellen példa az említett MoH.

    Bocs, félreértettem a kérdésedet. Akkor mondjak én jó multiplatformos AI-it? Na de milyen szempontból?
    Mert nekem úgy tűnik, hogy te a dítmacskás, orrbaxájba fregelős botokat tartod az AI csúcsának, ami eldobja a gránátot a pálya végén, ami pattan a házfalon, egy fán, majd egy arra járó őzikén és pont a lábad közé esik. Szerintem ez sima fizika. Ha beleépítem, hogy képes legyen ilyeneket számolni a bot egyből, vagy próbálgatással, akkor az egy jó AI?

    Mert én meg jóformán csak tímdítmeccseket játszok, és ha ott az egymással együttműködő AI emberszerűen viselkedik, kihívást jelent, de hibázik is, akkor az a jó AI szerintem. Függetlenül attól, hogy mennyire pontosan lő, vagy dobja azt a kiba gránátot. Pl a KZ2 multiban voltak ilyenek.

    Az meg hogy valaki, pl te, ír egy jó modot, amit 8000-en letöltenek egy kiadott progihoz, az mennyire jellemzi az eredeti játékot, vagy a platformot?
    Az UT3-hoz PS3-hoz is lehetett modokat letölteni, meg alapból egérrel gombozattal játszani.

    Szal igen a konzolok életciklusának vége felé silányul a játékok átlagszintje ezt aláírom, de a legjobb játékok is ekkor születnek!