Bless Online - Current Generation Mmorpg
  • mikromanus
    #443
    A kezdeti szintezés elmegy. A világ új és hangulatos. Van tennivaló és solozhatóak az első dungeonok is. Jó a drop is erre a szintre. Aztán jön a lvl 28-32 ahol már lassul a menet. A következő dungeon meg már csapat runra jó. Onnan mehet a questelgetés meg a gyilok és elég lassú. De van cél. Szintezel, questelgetsz, ölöd a monstert, szeded a gazt vagy csákányozod az ércet. Kell a muris és jobb pet és hátas is. van tennivaló. Aztán eléred a lv 45-öt és akkor hirtelen rád tör meglepetésszerűen a "Na akkor most mi a f*szt kellene itt csinálnom?" érzés. Szintezni nem kell, a life skilleek gagyiak. A gyűjtögetés hamar zsákutcába fut és nincs mé a fejlődés illúziója se (lvlel cap van ott is alacsony szintre viszonylag). A mesterségedhez meg menned kellene dungeonba ami kegyetlenül nehéz eleinte és MI AZ, HOGY KÖTELEZŐ tőzsgyökeres pacifista fegyverkovácsként leölni a nagy Hősökön is kifogó félisteni nagyurakat és monstereket??? Mindent beterelnek egy fejlődési irányba. Menjél Migra turrisbe, vidd végig szar gearrel (hideg élelmet és hálózsákot vigyél, mert eltart egy darabig).

    Ehhez jött még az, hogy kapásból az elején szarránerfelték agyatlanul az egész damage systemet. Értsd: beállították a szörnyeket meg a bossokat, aztán hirtelen harmad-hatod akkorát sebeztél. Elfogyott a nafta mire legyilkoltál 2-3 patkányt. Komolyan mondom.. Ezt mondjuk javították, de kezdetben szar volt. talán most nem. Emellé garantált teljes rúna vesztés volt eleinte. Most csak random és egyesével bukhatod. Kezdetben ez annyi volt, hogy semmi gear - semmi erőforrás. Bementetek MT dungeonba ami rúnákkal elment, csak néha meghalsz. Ilyenkor mindent buksz és idővel kifogysz a pótrúnákból. Mindenki fosott tehát használni ezeket, úgy meg heroikus kegyetlen hosszú küzdelem lett ez a "Life skiller" fejlesztő küldetés. Most már jobb lesz. De marad a kötött pálya.

    Life skillek = dungeon és jobb gear hozzá. Ha akarod, ha nem. Crafthoz dungeon drop kell majd később
    Mi van benne még. Sok dungeon, meg sok PvP ketrecharc. Kisebb és nagyobb kötött szabályokkal. Van talán most nyitottabb is. Ezen felül célok és tennivalók alig akadnak. Ja, meg raidben irtani a szörnyeket a quest jutalmakért. Na, az is milyen muris. 100-200 mobokat lenyomni egy-egy fajtából naponta újra és újra. Vagy royal questek is vannak amikre lehet jutalmat kapni. Ha nincs előfizetésed, akkor ez timesink, mert a wyvern elviszi útiköltségként a jutalom nagyját.. Marad a kutyagolás.

    Nem rossz, csak nem tudom mennyire életképes hosszú távon. Szerintem ezer ponton beunható és a nagy MMO lehetőségekből igyekeztek a minimumot kihozni. És ez baj. Mert amúgy lett volna/lehet benne lehetőség. MMORPG-nek tartalmilag sovány, Instancolt tartalmak közti placeholderként azért meg nagy a világ. No, majd meglátjuk.
    Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2018.10.22. 19:58:28