Bless Online - Current Generation Mmorpg
  • mikromanus
    #425
    A PvE jó szerintem minden kaszttal, bár egész más mint a BDO. Egyrészt erősebben megvan benne a "hagyományos" kaszt szerep szétosztás (bár önmagában minden karakter elég jó PvE-ben, de azért ott van a standard tank, healer, meg távolsági-mage, vagy épp az íjász. A berserker meg valami hibrid "low-mid AoE" vagy mi). Emellett a Blessben a kasztok többségénél választható a tab target és az action combat mode. Utóbbi az EA kiadás kezdetén nagyon nem volt kész... csak berserkernél volt. A skillek gyorsmenüs aktiválásosak és nem billentyűkombósak mint a BDO-ban. Emellé jön a combo system. Egymásra épülő "skillek" vannak és minnél hosszabb egy kombó lánc annál jobbak a sebzések. Vagy kombókkal használható ki jobban a skillek hosszabb CD-je. Pl elnyomod az 1-es skillt x y vagy z ágon mehetsz tovább . 1zz-2zz-3yy. :)Skill ágak közt válthatsz menet közben. Így érhető el némi ideiglenes buff, meg hosszabb skill chain-ek (és ezzel nagyobb sebzés). A skilleket különféle kristályokkal fejlesztheted. Külön van a "Lánc skillekre" (stanced?), az egyedi skillekre és a passzívokra erőforrás.

    A Bless picit kötöttebb a BDO-nál és "kisebb". Picit talán túl sok a korlát benne. Meg kevés a választási lehetőség. (kevés a választható "fejlődési út" és a fejlesztés is elég behatárolt)