Bless Online - Current Generation Mmorpg
  • mikromanus
    #37
    A "F2P" akár lehetne jó is. Ami rossz (Archeage példáján) és simán p2w irányba viszi a játékot esetleg:
    - nincs account korlátozás és a plusz account több erőforrást/pénzt /előnyt ad mintha egy accounton játszanál:
    Archeage-ban minden termelő tevékenység a labor pontok költésén alapul. Több labor = több in game gold, vagy anyag, vagy több craft. Emellett lehet több accountod és egyszerre több accounton is bent lehetsz (csak egyszerre egy karaktert irányíthatsz és programot, macrot nem használhatsz). Ez a több egyszerre online az időszakos buffoknál/akcióknál számít (loyalty pontok, labor regeneráció free playereknél).

    -a high-end itemek eladhatóak/vehetőek: Ha bármit megvehetsz játékbeli fizetőeszközzel és ezt a fizetőeszközt közvetve vagy közvetlenül valós pénzért megveheted, akkor ez P2W játék. A "közepes" itemek adása-vétele annyira nem gáz ha mr egy ideje fut a játék. Könnyebben fel tudnak a kisebb játékosok is zárkózni, a "cégnek" meg jó pénz. A többi játékos meg kap valamit a goldjáért. Ingyen "member"/patron statust, vagy marketplace fizetőeszközt amit elkölthet másra. Így mindenki jól jár. Szerver induláskor azért ezek az ügyletek is P2W kategória. Aki fizet az hamarabb eléri a "középszintet", előnyt szerez amit később kamatoztatni tud esetleg.

    - új szerveren P2W lehet a headstart is. Kivéve persze ha nincs szűkös erőforrás és nincs PvP. PvE és nagy baráti dungeon túrákat tartalmazó játéknál nem számít annyira ha a másiknak nagyobb a virtuális eGoja :D (vagy e-p*nise). Azért valamennyit számít ha előbb indulsz. A sok csicska lvl 1-en vante meg lvl 40-50-en aprítod a PvP területek ember és monster állományát a jobb itemekért? No igen...