• gforce9
    #6
    Én emiatt le is álltam az eladással teljesen. Maradtam a szervizelésnél. Persze van aki régi ügyfél és nálam vásárol, máramelyik rájött, hogy a számítástechnika az bizalmi szakma. Amelyik meg nem, az megy a teszkóba meg társaikba. Ez a jó... így haladunk előre. Az országban fogyasztott háztartási vagy kisvállakozási informatikai eszközök kereskedelmi hasznát lényegében a multik és az ügyeskedő webshopok viszik. Ebből túl sok haszna nincs az országnak. De ha az a lényeg, hogy ócsó legyen.... Lényegében mi akarjuk így. Én ha vásárolok, a legutolsó szempontok között van az ár (napersze értelmes kereteken belül). A nagyker, ahová járok az sem a legolcsóbb, sőt elég drága. De ha bármi kínom van segítenek garügyintézés kapcsán vagy bármi másban amiben tudnak. Nem cigánykodnak. Van aki ezt a hozzáállást nem akarja kifizetni. Olcsón akar mindent ennyi a szempont. Aztán persze, ha gond van rázza az öklét. A legtöbb hazánkfia ilyen.